Internet en telefoon
Telefoonbedrijven moeten zich houden aan verschillende regels. Deze beschermen consumenten en bedrijven. Telefoonbedrijven moeten bijvoorbeeld hun klanten duidelijk informeren over de kosten voor het gebruik van mobiele en vaste telefonie.
Internet is mogelijk via de kabel, adsl of glasvezel. Naast internet bieden de meeste providers ook bellen en/of digitale televisie aan. Aanbieders proberen zich van elkaar te onderscheiden met abonnementen, waarbij de snelheid van de verbinding, de prijs en diverse extra’s belangrijke factoren zijn
Hacking en phishing
Hacking betekent dat iemand toegang probeert te krijgen tot de gegevens van iemand anders, via het gebruik van computers …
Meer lezen
Veiligheid
Wat moet ik doen bij valse e-mails? Hoe voorkom ik dat mijn wachtwoord wordt gekraakt? Kunnen mijn kinderen veilig op …
Meer lezen
Klachten
Hebt u een probleem met uw aanbieder van telefonie, internet of televisie? Hebt u bijvoorbeeld slecht bereik met uw …
Meer lezen
Kosten
Er zijn verschillende abonnementen en kosten voor telefonie en internet. Iedere telefonieaanbieder moet ervoor zorgen …
Meer lezen
Providers internet & telefonie
Er zijn diverse aanbieders of providers van telefonie en internet. U kunt op het internet prijzen en diensten …
Meer lezen
Telefonie
Telefoonbedrijven moeten zich houden aan verschillende regels. Deze beschermen consumenten en bedrijven. …
Meer lezen
Internet en Telefoon
Ondanks de vele alternatieven voor communicatie, wordt er nog steeds veel gebeld. Via vaste telefoons thuis of op het …
Meer lezen